განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკების კრიტერიუმები
პრეზენტაცია;
პასუხობს სათაურს.
|
2
|
|
შემოიფარგლება კონკრეტული თემით.
|
1
|
|
ფლობს აუდიტორიას.(იყენებს მიმიკას,ჟესტიკულაციას,ინტონაციას)
|
1
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს
შესაბამის მეცნიერულ ტერმინოლოგიას.
|
2
|
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს.
|
1
|
|
ადარებს მოვლენებს,ფაქტებს,საგნებს.
|
1
|
|
იყენებს თვალსაჩინოებას.
|
1
|
|
იცავს დროის ლიმიტს.
|
1
|
|
დისკუსია
წარმოადგენს საკუთარ (ჯგუფის) პოზიციას.
|
1
|
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს.
|
1
|
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად.
|
1
|
|
აკეთებს დასკვნებს.
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტები საკუთარი აზრის გასამყარებლად.
|
1
|
|
მსჯელობს თანმიმდევრულად,შემოიფარგლება კონკრეტული
თემით.
|
2
|
|
ფლობს აუდიტორიას.
|
1
|
|
კორექტულია ოპონენტების (განსხვავებული აზრის) მიმართ,ისმენს
და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს.
|
2
|
|
თხრობა
საუბრობს გამოთქმული მოსაზრების შესახებ,გამოხატავს
საკუთარ პოზიციას ამყარებს არგუმენტებით.
|
3
|
|
საუბრობს გამართული სალიტერატურო ენით და იყენებს
შესაბამის ლექსიკას.
|
2
|
|
იყენებს მოკლე ჩანაწერს.
|
1
|
|
საუბრობს თანმიმდევრულად და შემოიფარგლება კონკრეტული
თემით.
|
2
|
|
დროის ლიმიტი.
|
2
|
|
ტექსტთან მუშაობა
ამოიცნობა პრობლემას და მსჯელობს მის ირგვლივ.
|
2
|
|
გამოხატავს საკუთარ თვალსაზრისს:საუბრობს ტექსტში
გამოთქმული ჰიპოთეზის შესახებ და იყენებს ვარაუდის გამომხატველ კონსტრუქციებს,იცავს
საკუთარი არგუმენტებით.
|
3
|
|
აკეთებს ჩანაწერებს.
|
1
|
|
იყენებს სქემებს,დიაგრამებს,აზრობრივ რუქებს იდეების
გასააზრებლად და დასამუშავებლად.
|
1
|
|
ამოწერს უცხო სიტყვებს (ქმნის სქოლიოებს),უცნობ ინფორმაციას შემდგომი
განმარტებისა და დასამუშავებლად.
|
2
|
|
აკავშირებს ტექსტს გარემოსთან.
|
1
|
|
თხზულება
წარმოადგენს პრობლემას.
|
1
|
|
აკრიკტიკებს ან იაზრებს ავტორის თვალსაზრისს.
|
1
|
|
გამოხატავს საკუთარ დამოკიდებულებას.
|
1
|
|
მოყავს არგუმენტები (ციტატები) საკუთარი თვალსაზრისის
დასამტკიცებლად.
|
1
|
|
აზრი ენობრივად (ლექსიკურად ) მკაფიოდაა გადმოცემული
_ შერჩეულია შესაფერისი სტილი,სტილისტურად გამართულია.
|
2
|
|
დაშვებულია - სინტაქსური შეცდომა.
|
2
|
|
დაშვებილია მორფოლოგიური,ორთოგრაფიული და პუნქტუაციური
შეცდომა.
|
2
|
0-6 შეცდომაზე ქულა არ აკლდება, 7-10 შეცდომაზე - აკლდება 1 ქულა, 10 შეცდომაზე მეტი - ქულა საერთოდ არ იწერება.
No comments:
Post a Comment