|
პროექტის სახელწოდება
|
„საშინელებას კვლავ სჭედდა გრდემლი“ ... !!!
|
|
მთავარი იდეა( თემა)
|
1801 წლიდან საქართველოს ოკუპირება
რუსეთის მხრიდან,სისხლი,რეპესიეები,
|
|
პროექტის პრობლემა.
|
ინფორმაციის ნაკლებობა არებულ საკითხთან დაკავშირებით.
ცნებების-ოკუპაციისა და ანექსიის სწორად
აღქმის პრობლემა.
რეპრესიებს შეწირული ქართველი ინტელიგენციის
ნაწილი.
|
|
პროექტის მიზნები
|
ქართ. VIII. 1. მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ
საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
ქართ. VIII. 3. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობის ძირითადი ენობრივი მახასიათებლების
ამოცნობა და გამოყენება.
ქართ. VIII. 4. მოსწავლეს შეუძლია ზეპირი გამოსვლის მოსამზადებლად სტრატეგიების არჩევა და
გამოყენება.
|
|
მონაწილეთა ასაკი
|
8 ა კლასი
|
|
ვადა, ხანგრძლივობა
|
ორი თვე
|
|
მოსალოდნელი შედეგები, პროდუქტები/რაც შეიძლება
შეიქმნას
|
მოსწავლეები შეძლებენ,გარჩევას ცნებების-ოკუპაცია და ანექსია.
დაახარისხებენ მოძიებული ინფორმაციის და წარადგენენ აუდიტორიის წინაშე.
|
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი
რესურსები
|
თაბახი, ფანქარი , ინტერნეტი, მოძიებული ინფორმაცია, სახელმძღვანელო,
ფოტო აპარატი
|
|
პროექტის მსვლელობა
( ძირითადი აქტივობები)
|
1.მოტივაციის ამაღლების მიზნით
წინასწარი შედგენილი კითხვარის
შევსება და ანალიზი.
2. გასვლითი გაკვეთილი ეროვნულ
გალერიასა და ოკუპაციის მუზეუმში.
3.ლექციური სახით ინფორმაციის მიწოდება თითოეული საგნის პედაგოგის
მხრიდან.
4. კლასის 4 ნაწილად დაყოფა,საგნის
პედეგოგების მიერ ჯგუფის წევრებს შორის მასალებისა და ფუნქციების გადანაწილება.
(გარკვეული ვადებში)
5.მოძიებული მასალის დახარისხება
და პრეზენტაციების აწყობა.
6.დასკვნითი სახით მოსწავლეების წაყვანა კოტე მარჯანიშვილის თეატრში სპექტაკლზე „ ქაქუცა ჩოლოყაშვილი“.
|
|
საგნებთან/ საგნობრივ ჯგუფებთან/
ეროვნულ სასწავლო გეგმებთან კავშირი
|
ქართული;
ისტორია;
გეოგრაფია;
ხელოვნება;
|
|
პროექტის ხელმძღვანელები:
|
ქეთი მაზმიშვილი ;
დალი ოქროიძე;
ნათია მაზანაშვილი;
ელზა ლაბაძე;
|
|
ხელმძღვანელების ელ-ფოსტა
|
|
|
პროექტის ვებ გვერდი/
ბლოგი
|
qetevanmazmishvili.blogspot.com
dalioqroidze.blogspot.com
natiamazanashviligeografia.blogspot.com
labadzeelza.blogspot.com
|
პროექტი
Subscribe to:
Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment